Mediációs skillek coachoknak és vezetőknek

Workshop Gyarmati Katalin és Hankovszky Katalin vezetésével

Hankovszky Kati a képzésről:

Vezetők és coachok is kerülnek olyan helyzetekbe, mikor két vitában vagy egyszerűen rossz viszonyban álló féllel kell előrelépést elérniük. Lehetnek ezek kimondott kapcsolatrendező helyzetek, de másként címkézett megbeszélések is.

A megoldásfókusz mint beszélgetésvezetési paradigma hasznosan alkalmazható ilyen helyzetekben is, ha például

  • nagy a beszélgetés tétje
  • annyi más dolog nem működött már
  • vagy épp szinte észrevétlenül, könnyedséggel, finomhangolva szeretnénk haladni,
  • kevés idő áll rendelkezésre vagy
  • a vezető maga szeretne egy lépést tenni és nem kíván külsős segítséget hívni (de ártani sem akar).

Ezt a kétnapos képzést azért állítottuk össze, mert a fent leírt helyzetek jellegzetes bátorságot kívánnak meg és a megoldásfókuszú mediáció területén sok know-how halmozódott már fel. Merészeltük a képzést 2nap + 2 virtuális találkozóra korlátozni, mert ennyi idő alatt is

  • ráismerhetnek a résztvevők szakmaiságuk ilyenkor alkalmazható darabjaira, skilljeire
  • kiegészíthetik eszköztárukat egyszerű mediációs elemekkel
  • képet alkothatnak róla, hogy milyen helyzetekben használhatják őket (és mikor inkább nem)
  • az újratalálkozás során pedig kicserélhetik alkalmazási tapasztalataikat további megerősítést kapva az úton.

Gyarmati Kati a képzésről:

Olyan szakembereknek ajánlom, akik emberekkel foglalkoznak, főleg egyénileg, esetleg csoportokkal, és néha le kell ülniük két olyan ügyféllel, akik között valamilyen egyet nem értés van. Olyan szakembereknek ajánlom, akiknek megvan a kompetenciájuk ahhoz, hogy végigvigyenek egy szakmai beszélgetést, de tudják azt is, hogy jót tesz, ha időnként újabb eszközöket tanulhatnak.
Azoknak ajánlanám, akik szeretnének egy kicsit átülni a tréning „másik oldalára”, újra résztvevőként végigcsinálni egy kétnapos tréninget, és akik szeretik azt a könnyed derűt, ami a SolutionSurfers képzésein garantált. Ajánlanám mindenkinek, akit érdekel a megoldásfókuszú mediáció, akik már gondolkodtak azon, akár csak egyszer is, hogy hogyan működhet, vajon a mediátor mit tesz, vagy épp mit nem tesz azért, hogy megoldás, megegyezés szülessen.
Ajánlom mindenkinek, aki már gondolkodott azon, hogy egy kritikus helyzetben mi válik be, akik tudni szeretnék, hogy meddig terjed a kompetenciájuk két (vagy több) ember ügyében, mit lehet, és mi az, ami nem ajánlott.
Ajánlom azoknak, akik tudni szeretnék, hogy hogyan lehet pártatlannak maradni akkor, amikor valójában senki nem pártatlan, azoknak, akik tudni szeretnék, hogy hogyan lehet úgy elismerést adni, hogy nem azt mondjuk, hogy „jól csináltad”.

Ajánlom azoknak is, akik a családjukban szeretnének kipróbálni valamit, amit eddig még nem próbáltak. Azoknak, akiknek kamaszodó gyereke van, és úgy szeretnének kérdezni, hogy arra válasz is érkezzen.

Trénerek

Hankovszky Katalin Solutionsurfer, coachképző és

Gyarmati Katalin, mediátor, coach

Időpont
2017. március 20-21. hétfő-kedd
Mindkét napon 9:00-17:30 óráig

Valamint két, 1,5 órás virtuális alkalom, melyet a résztvevőkkel egyeztetünk.

Helyszín

Adina Hotel Budapest, 1133, Budapest, Hegedűs Gyula utca 52-54.

A workshop díja
A részvételi díj 100.000 Ft + áfa, mely magában foglalja a nyomtatott tananyagot és a szünetek ellátását.

A képzésre CCEU minősítés folyamatban.

Mediációs skillek coachoknak és vezetőknek

Workshop Gyarmati Katalin és Hankovszky Katalin vezetésével

Hankovszky Kati a képzésről:

Vezetők és coachok is kerülnek olyan helyzetekbe, mikor két vitában vagy egyszerűen rossz viszonyban álló féllel kell előrelépést elérniük. Lehetnek ezek kimondott kapcsolatrendező helyzetek, de másként címkézett megbeszélések is.

A megoldásfókusz mint beszélgetésvezetési paradigma hasznosan alkalmazható ilyen helyzetekben is, ha például

  • nagy a beszélgetés tétje
  • annyi más dolog nem működött már
  • vagy épp szinte észrevétlenül, könnyedséggel, finomhangolva szeretnénk haladni,
  • kevés idő áll rendelkezésre vagy
  • a vezető maga szeretne egy lépést tenni és nem kíván külsős segítséget hívni (de ártani sem akar).

Ezt a kétnapos képzést azért állítottuk össze, mert a fent leírt helyzetek jellegzetes bátorságot kívánnak meg és a megoldásfókuszú mediáció területén sok know-how halmozódott már fel. Merészeltük a képzést 2nap + 2 virtuális találkozóra korlátozni, mert ennyi idő alatt is

  • ráismerhetnek a résztvevők szakmaiságuk ilyenkor alkalmazható darabjaira, skilljeire
  • kiegészíthetik eszköztárukat egyszerű mediációs elemekkel
  • képet alkothatnak róla, hogy milyen helyzetekben használhatják őket (és mikor inkább nem)
  • az újratalálkozás során pedig kicserélhetik alkalmazási tapasztalataikat további megerősítést kapva az úton.

Gyarmati Kati a képzésről:

Olyan szakembereknek ajánlom, akik emberekkel foglalkoznak, főleg egyénileg, esetleg csoportokkal, és néha le kell ülniük két olyan ügyféllel, akik között valamilyen egyet nem értés van. Olyan szakembereknek ajánlom, akiknek megvan a kompetenciájuk ahhoz, hogy végigvigyenek egy szakmai beszélgetést, de tudják azt is, hogy jót tesz, ha időnként újabb eszközöket tanulhatnak.
Azoknak ajánlanám, akik szeretnének egy kicsit átülni a tréning „másik oldalára”, újra résztvevőként végigcsinálni egy kétnapos tréninget, és akik szeretik azt a könnyed derűt, ami a SolutionSurfers képzésein garantált. Ajánlanám mindenkinek, akit érdekel a megoldásfókuszú mediáció, akik már gondolkodtak azon, akár csak egyszer is, hogy hogyan működhet, vajon a mediátor mit tesz, vagy épp mit nem tesz azért, hogy megoldás, megegyezés szülessen.
Ajánlom mindenkinek, aki már gondolkodott azon, hogy egy kritikus helyzetben mi válik be, akik tudni szeretnék, hogy meddig terjed a kompetenciájuk két (vagy több) ember ügyében, mit lehet, és mi az, ami nem ajánlott.
Ajánlom azoknak, akik tudni szeretnék, hogy hogyan lehet pártatlannak maradni akkor, amikor valójában senki nem pártatlan, azoknak, akik tudni szeretnék, hogy hogyan lehet úgy elismerést adni, hogy nem azt mondjuk, hogy „jól csináltad”.

Ajánlom azoknak is, akik a családjukban szeretnének kipróbálni valamit, amit eddig még nem próbáltak. Azoknak, akiknek kamaszodó gyereke van, és úgy szeretnének kérdezni, hogy arra válasz is érkezzen.

Trénerek

Hankovszky Katalin Solutionsurfer, coachképző és

Gyarmati Katalin, mediátor, coach

Időpont
2017. március 20-21. hétfő-kedd
Mindkét napon 9:00-17:30 óráig

Valamint két, 1,5 órás virtuális alkalom, melyet a résztvevőkkel egyeztetünk.

Helyszín

Adina Hotel Budapest, 1133, Budapest, Hegedűs Gyula utca 52-54.

A workshop díja
A részvételi díj 100.000 Ft + áfa, mely magában foglalja a nyomtatott tananyagot és a szünetek ellátását.

A képzésre CCEU minősítés folyamatban.

Jelentkezés workshopra

Családnév*

Keresztnév*

Cím*

Email cím*

Telefon*

Számlázási cím*

Megjegyzés


A jelentkezéssel egyidejűleg kijelentem, hogy Lemondási feltételeket elolvastam, megértettem, az abban foglaltakat elfogadom.